IPX sit se nestartuje sama

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Srpen 14 13:32:11 CEST 2001

| Odesílatel: Miroslav BENES <mbenes na tenez.cz>
| Docela me prekvapilo, ze nove balicky v RawHide nedokazou spustit sit
| nad IPX. Prehlednul jsem neco, je snad inicializace presunuta jinam,

| Pritom soubor ..../ifup-ipx ted zmizel uplne. Jsem z toho zmaten.
| Bylo by dost neprijemne, kdyby _takhle_ vypadal RH7.2.
| Poradi nekdo ? Predem dekuji.

No ja se startem IPX mel problemy uz na RH5.2, tak jsem ji startoval
"rucne" v /etc/rc.d/rc.local pri startu systemu (zeby se historie
opakovala?).

Redhat uz u 7.1 psal, ze v dalsi verzi byt nemusi: Mars-nwe (tedy to kvuli
cemu hlavne v linuxu vlastne IPX bylo) a mamut linuxconf (to by mne
zajimalo, co tam misto nej pro klikaci uzivatele bude na konzolu, kdyz
navigujete pres telefon, docela se to hodi).

Dneska nejak se koukam, ze ze siti IPX kvapem mizi a nahrazuje je TCPIP a
servery na - svete div se, sambe (proc asi?). O moc pomalejsi nez Novell to
neni, kdyz tam date zurnalovaci fs, tak je to rychle i odolne jako
novell... (a ma to pak i podobne pametove naroky ;-)

Takze pokud to striktne nevyzaduje nejaka "zasita" aplikace (treba v
nejakem prumyslovem PC-104) co proste s nicim jinym nez IPX nejede, fakt
vypada lepe, kdyz se po siti potuluje jenom TCPko. A nejspis stejne uvazuje
i redmont..á, sorry redhat...

Zdravi

                   Jaroslav Lukesh, K-net
http://www.k-net.cz            computer hardware and software
Multimedia, Networking, Communications, Windows terminals, NC
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04