IPX sit se nestartuje sama

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Srpen 15 10:26:04 CEST 2001

> No ja se startem IPX mel problemy uz na RH5.2, tak jsem ji startoval
> "rucne" v /etc/rc.d/rc.local pri startu systemu (zeby se historie
> opakovala?).

No to by me docela mrzelo. IPX tu potrebujeme.

> Redhat uz u 7.1 psal, ze v dalsi verzi byt nemusi: Mars-nwe (tedy to kvuli
> cemu hlavne v linuxu vlastne IPX bylo) a mamut linuxconf (to by mne
> zajimalo, co tam misto nej pro klikaci uzivatele bude na konzolu, kdyz
> navigujete pres telefon, docela se to hodi).

MARS-e zatim v RawHide nechali, stejne jako ipxutils. A stejne v tom
nevidim logiku - kdo IPX nepotrebuje, nebude si instalovat ipxutils a
4 (pro nej zbytecne) radky ve skriptu ho snad nezabijou.
Na druhu starnu linuxonf mi nebude chybet :-]

> Dneska nejak se koukam, ze ze siti IPX kvapem mizi a nahrazuje je TCPIP a
> servery na - svete div se, sambe (proc asi?). O moc pomalejsi nez Novell to
> neni, kdyz tam date zurnalovaci fs, tak je to rychle i odolne jako
> novell... (a ma to pak i podobne pametove naroky ;-)

Nekde mizi, nekde musi zustat. Pouzivame tu celkem uspesne mars a
hlavne je tu NW 4.11, na ktery bych se prave rad dostal.

Neni problem to rucne dopsat do skriptu, ALE :

a) je to nesystemove - daleko priajtelnejsi by bylo, aby si ty
spousteci skripty spravne prebraly konfiguraci

b} nebude to fungovat, az jednou udelam upg balicku initscripts. A
podle zakona schvalnosti si na to nevzpomenu a znova to budu hledat..

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s