Informovani uzivatele o novem e-mailu

Dalibor Straka dast na regionet.cz
Úterý Srpen 14 16:10:25 CEST 2001

Preji pekny den,

On Mon, 13 Aug 2001, Míla Kuchta wrote:

> Vase manzelka asi necte tuto konferenci, ze?:-).

Tak jsem to nakonec zprovoznil k obrazu svemu.
Je k tomu potreba biff a comset
do /etc/inetd.conf se napise

# Shell, login, exec, comsat and talk are BSD protocols.
comsat dgram   udp     wait    root    /usr/sbin/in.comsat     in.comsat
#comsat	dgram	udp	wait	root	/usr/sbin/tcpd	in.comsat

Posledni radka(ta zakomentovana) tam byla puvodne, a proto mi biff
nefungoval!

Jeste je zahodno pridat do /etc/services

biff		512/udp		comsat

pak napiste "biff y" a jede to.

PS:Toto je verze pro inetd, jak je to pro xinetd netusim.
--
                                   Dalibor Straka
                                   dast na regionet.cz