OT: chveni obrazu

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Srpen 14 18:30:09 CEST 2001

On Tue, 14 Aug 2001, Miroslav Pragl wrote:

> OK, takze to bylo asi takto: nekdo chtel vyhodit televizi, tak si
> rekl:"Pomstim se Praglovi". Zasunul ji do zasuvky, nechal nabit obrazovku a
> tesne po vypnuti od ni odpojil VN kabel. Pak obrazovku vymontoval z chassis
> a polozil na skladku.
>
> Uznavam, je to mozne. Ale moc pravdepodobne ne. V pristroji je pripojena
> pres nasobic, ktery se sklada z kondenzatoru a diod zapojenych do zebricku.
> Takovy kondenzator, pres ktery se mi obrazovka za par minut vybije, bych rad
> videl (asi nejaky kubansky).
>
> MP

Je vidět že nevíte o čem mluvíte, likvidoval jsem starý televizor odpojen
od sítě, všechny kondenzátory vybyté, normálně jsem se toho dotýkal, vše
odpojil vytahal všechny konektory a naposledy jsem vytahoval opatrně
i VN kablík od obrazovky vše OK, potom jsem chtěl vzít tu celou základní
desku a vytáhnout ji s kolejniček a dát bokem a jak jsem se dotkl té
základní desky tak jsem dostal takovou ránu že jsem byl najednou 5m od
televize a než jsem se toho znovu dotkl to jste se měli dívat jak jsem
hledal gumové rukavice a málem se k tomu plížil.
Podle mě jak jsem odpojil obrazovku tak asi někde došlo k výboji z toho
vývodu do té desky a té jsem se dotkl, a to ta televize nebyla již nějakou
dobu vůbec zaplá (asi moje štěstí).

Obrazovka je pěkné svinstvo.

|            Ostrava                     |
|    e-mail soban na centrum.cz             |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne