LINUX všeobecně -delší

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Středa Srpen 15 06:34:17 CEST 2001

> Jinak StarOffice je jen náročný na paměť, ale jinak je to v poho. :-)
> co se týče samby na to je nástroj pro gnome, myslim ze se menuje Komba, tim
> pak můžeš procházet počítače na SMB síti jako ve Windows xxxx.

Ja na RH7.1 pouzivam LinNeighborhood. Umi i graficky mountovat, takze
prochazeni je stejne snadne jak na win.

Najdete ho na http://rpmfind.net
jako spoustu dalsiho sw v balicich rpm.

> A to že je učení linuxu moře zabytých hodin, to bych nesouhlasil, je to
> moře hodin,ale ne zabytých....linux je prostě pro uživatele windows
> uživatelsky neohrabanej,ale např. Apache,PHP či Squid mě přesvědčili že
> učit se linux je dost dobře strávenej čas.

Ucenim se Linuxu navic pochopite podstatu daneho problemu a technologie,
takze se vam najednou rozjasni co ze jste to v tech windows vlastne naklikali.

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners