LINUX všeobecně -delší

Petr Burian redpetr na seznam.cz
Středa Srpen 15 04:06:00 CEST 2001

Já sem také začínající uživatel a tak se podělím o své poznatky a získané
infromace:

Používám též RH 7.1CZ a na nic jinýho přecházet nehci protože redhata má
většina lidí a tak mi můžou pomoci.
Jinak Dokumentační projekt se mi zdá jako dobrá kniha,ale holt neni pro úplný
začátečníky. Já doporučuji knihy Používáme linux nebo Učíme se RadHat
linux(ta je opravdu polopatická - ale né moc obsáhla).
Jinak informace čarpám ze serverů www.root.cz a undeground.cz (články Martina
Mačoka se mi zdají dosti výborné - viz. iptables - jak na to).
Pravda je že něco o maškarádě v češtině se blbně schání(musel sem se zeptat
na konferenci).
Jinak StarOffice je jen náročný na paměť, ale jinak je to v poho. :-)
co se týče samby na to je nástroj pro gnome, myslim ze se menuje Komba, tim
pak můžeš procházet počítače na SMB síti jako ve Windows xxxx.

A to že je učení linuxu moře zabytých hodin, to bych nesouhlasil, je to moře
hodin,ale ne zabytých....linux je prostě pro uživatele windows uživatelsky
neohrabanej,ale např. Apache,PHP či Squid mě přesvědčili že učit se linux je
dost dobře strávenej čas.

        					Petr Burian