OT: chveni obrazu

Středa Srpen 15 09:36:55 CEST 2001

On Wed, 15 Aug 2001 brz na centrum.cz wrote:

> To jsem chtel tim alobalem... :o)

Trosku mekke :-). Chce to aspon plech, ktery je na krytech u pocitacu.

> Jsme u toho: ja mam nad sebou BTS nejmenovaneho nevazane-
> -odvazaneho mobilniho operatora (coz jsem prekvapive vyzkoumal
> az vcera, kdyz jsem dumal nad vazbou chveni a chodu vytahu :o)

To je dost problematicke, protoze vykon BTS je docela vysoky. Investovat
do 3mm plechu na celou stenu bude drazsi (s nejistym vysledkem), nez
vymena monitoru za takovy, ktery splnuje lepe FCC rules (tj. nejen ze
nebude rusit, ale ani se nenecha rusit okolim).

> ano, udelal jsem mnoho ruznych kombinaci propojeni,
> ale nakonec se, bestie jedna, stejne rozvlni.
> Presto: co myslite presne 'jinou fazi'?

Rozvody 220V maji 3 faze, jedna pojistka - jedna faze. Obvykle jsou faze
rovnomerne rozdeleny, tj. jedna mistnost ma zasuvky a svetlo na dve z nich
a v jinych mistnostech jsou jine kombinace (aby se vyrovnala zatez a
posuv).

Smart UPS uz jsme Vam radili, ale asi nejjednodussi bude skutecne vymena
monitoru za lepsi (odolnejsi) typ.

--
                        Milan Kerslager