Nahravani telefonich hovoru

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Srpen 15 16:41:23 CEST 2001

| Odesílatel: Petr Ešner <petr.esner na atlas.cz>
| za pomoci nevyuziteho stroje 486 s linuxem, modemu a pripadne par dratu,
bych
| rad zbastlil neco, co by umelo rozpoznat, ze na lince probiha hovor.
Tento
> [...]

az
| RING umre (nekdo to zvedl) a pote zvedne modem (ATH1) a zacne nahravat.
|
| - - potrebuji tedy rozeznat oznamovaci ton od probihajiciho hovoru (pro
pripad,
| kdy to nikdo nezvedne ale ten na druhe strane to vzda)
| - - programek, filtrujici vystup z modemu, schopny rozpoznat ticho na
lince
| (hovor skoncil).
|
| 3) po ukonceni hovoru (detekuje ten filtr) se vse odesle pryc (nebo se to

| bude posilat uz v prubehu, to je vcelku jedno...)

Aha, takze vy chcete delat spionaz... Ne, takhle ne. Ja bych to udelal tak,
ze by to nahravalo i s volanym cislem, ktere byste mohl pomoci FFT
rozlousknout. Takze ne modem, ale zvukovka: na Levy+zem co lezou ze
zvukovky dejte tohle:

                 ____||____>
               _|    ||
              | |
------------->| |           tel. draty
              |_|

------+--------+____||____>
      |             ||
     ---
Potenciometr tak 10k, kondy tak 100nF no a jeste muzete vstup zvukovky
chranit dvouma antiparalelne zapojenyma diodama, aby pri zvoneni neodesla.

No a pak nahravat jen kdyz na zvukovce neni ticho. No a aby to bylo male,
muzete to treba on-line enkodovat to nektereho kompresniho fomratu, treba
realmedia, ty nejsou moc narocne (lepe receno jsou intelem optimalizovane)
a pri 5kbit/s to bude docela dlouho nahravat nez tomu zaplnite disk...

No a na pravy kanal muzete nezavisle nahravat co se deje v mistnosti...

Zdravi

                   Jaroslav Lukesh, K-net
http://www.k-net.cz            computer hardware and software
Multimedia, Networking, Communications, Windows terminals, NC
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04