Nahravani telefonich hovoru

Petr Ešner petr.esner na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 16 10:06:30 CEST 2001

On Wednesday 15 August 2001 10:41, you wrote:
>                  ____||____>
>                _|    ||
>
> ------------->| |           tel. draty
>
>               |_|
>
> ------+--------+____||____>
>
>      ---

Genialne jednoduche :-))) Zvukovku tam nemam ale muzu pouzit mikrofonni vstup
modemu.

> Potenciometr tak 10k, kondy tak 100nF no a jeste muzete vstup zvukovky

Mimochodem, jak moc je Telecom citlivy na zatizeni linky? (hehe,
jednou jsem omylem uplne zkratoval linku, nevsiml jsem si a nechal to tak asi
8 hodin pres noc...a nic :-)) I kdyz tady bude vzhledem k tem kondenzatorum
zatizeni minimalni.

> chranit dvouma antiparalelne zapojenyma diodama, aby pri zvoneni neodesla.

Jasne

> No a pak nahravat jen kdyz na zvukovce neni ticho. No a aby to bylo male,
> muzete to treba on-line enkodovat to nektereho kompresniho fomratu, treba
> realmedia, ty nejsou moc narocne (lepe receno jsou intelem optimalizovane)

To snad ani nebude potreba, kdyz to pujde z modemu, tak to bude uz jen 8kHz
nebo 11kHz.

> a pri 5kbit/s to bude docela dlouho nahravat nez tomu zaplnite disk...

Disk se nezaplni, protoze data pujdou hned siti pryc.

> No a na pravy kanal muzete nezavisle nahravat co se deje v mistnosti...

To zatim nepotrebuju ale napad je to zajimavy :-)

Diky za napad a jsem s pozdravem
- --
 Petr Ešner <petr.esner na atlas.cz>
 ICQ# 105826792
 PGP keyID: 0xD58B18A1
 Public PGP key: http://pwiz.hyperlink.cz/files/pgp_key.asc
 -- Linux is like an indian tee-pee. No windows, no gates, apache inside.