ISA VideoHighway TV karta

Raduz raduzator na volny.cz
Středa Srpen 15 22:14:50 CEST 2001

Zdravim

Mam nasledujici dotaz: v pocitaci mam v subjektu uvedenou TV kartu. Je
to stary kram, prakticky nic to neumi, zadne grabovani, zadny obraz v
okne, proste jen hola TV (coz mi ovsem bohate dostacuje). Zapojene je
to tak, ze kabel z grafiky vede do TV karty, a teprve z ni vede kabel
do monitoru, a zvuk je vyveden kablikem jako line-out do line-in na
zvukovce. Kdyz je ta karta vypnuta, propousti signal z gfx do monitoru
a jako by nebyla. Pri spusteni ovladace se nestane nic jineho, nez ze
zastavi signal z gfx, misto toho posle do monitoru svuj TV signal, a
do line-in na zvukovce pusti zvuk. A z monitoru je televize (s
vyjimecne ostrym obrazem :-) Tohle vsechno se ovsem deje pouze pod
Windows, a ja bych samozrejme chtel, aby se televizovalo i pod
Linuxem. Prosel jsem pulku Internetu (ta druha pulka jeste neni
zaindexovana :-), nasel jsem pouze jeden podobny dotaz (kvuli kteremu
jsem musel oprasit sve znalosti azbuky a rustiny), a k nemu zadnou odpoved.
Nevite prosim nekdo nahodou, jestli existuje nejaka podpora tehle
vykopavky pro Linux?

Raduz