ISA VideoHighway TV karta

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Srpen 15 22:30:47 CEST 2001

Ahoj,

> Linuxem. Prosel jsem pulku Internetu (ta druha pulka jeste neni
> zaindexovana :-), nasel jsem pouze jeden podobny dotaz (kvuli kteremu
> jsem musel oprasit sve znalosti azbuky a rustiny), a k nemu zadnou odpoved.
> Nevite prosim nekdo nahodou, jestli existuje nejaka podpora tehle
> vykopavky pro Linux?

Chmno, na hardware.penguin.cz jsem v debate k teto karte nasel nasledujici
odkaz:
http://www.astr.tohoku.ac.jp/~murayama/xtreme/
Predem varuji, je to hodne extremni - je to v japonsitne ;)
Nicmene jsou tam odkazy na nejake patche a tak, a taky par ukazek z
modules.conf (pravdepodobne, kdo to ma poznat ;) ), ktere by Vam mohly
leccos napovedet.
Preji vesele badani ;)

--
JiKos.