Partition u více, než 4 oddílů s Windows

Miki Foist napalm na zvlasnyskola.cz
Čtvrtek Srpen 16 11:05:05 CEST 2001

DD,

> Původně jsem chtěl dát oddíly v pořadí:
>
> /boot
> /
> C: pro systém Windows
> ostatní linuxové oddíly
> D: a E: pro sdílení dat mezi Linuxem a Windows
> swap

 ja mam dva disky - IDE a SCSI, vyuzivam jeste W98 a mam to nasledovne
usporadane - funguje bez problemu - cele samozrejme startuji pres LILO a
vsechny W-disky jsou sdilene s Linuxem:

- /dev /hda/

C: - pro system W98, namountovane do linuxu jako /mnt/windogs_c
D: - take tak -  mnt/windogs_d
E:  - take tak - atp ...
F: - take tak

- /dev/sda/

G: - take tak (extended dos)
H: - take tak

/
swap

> a) Windowsovský fdisk neuměl odmazat Linuxové disky v logical oblasti

 ... a co Partition Magicem?

	S pozdravem

--
    Miki