obrazky -> 3D model?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Srpen 16 10:36:51 CEST 2001

Zdravim,

potreboval by som takuto specialitku: mam obrazky objektu
v roznych uhloch a rad by som z toho dostal 3D model
do povrayu alebo niecoho podobneho. Podla moznosti
bez toho, aby som si tie nahlady musel vytlacit, behat
po nich pravitkom a natukavat niekam rucne suradnice.

Predstavoval by som si to ako nieco, kde mozem mat
tri obrazky, k nim nadefinujem, kde bola pri ich snimani
kamera a potom uz staci ukazat na konkretny bod
vo vsetkych obrazkoch a vypadne z toho jeho suradnica.

Asi som prilis narocny, ale nepozna niekto podobnu vec?
Ide mi o free riesenie - chcem si proste urobit modely
par realnych objektov, ktore su prilis zlozite na to, aby ich
clovek nakodoval rucne.

Zdravi
--
                                               Stano