OT: Re: obrazky -> 3D model?

Laubrino laubrino na khsplzen.cz
Čtvrtek Srpen 16 11:16:19 CEST 2001

"Stanislav Meduna" <stanom na etm.at> píše v diskusním příspěvku
news:997951372.71460 na newsmaster-04.atnet.at...
> Zdravim,
>
> potreboval by som takuto specialitku: mam obrazky objektu
> v roznych uhloch a rad by som z toho dostal 3D model
> do povrayu alebo niecoho podobneho. Podla moznosti
> bez toho, aby som si tie nahlady musel vytlacit, behat
> po nich pravitkom a natukavat niekam rucne suradnice.
>
> Predstavoval by som si to ako nieco, kde mozem mat
> tri obrazky, k nim nadefinujem, kde bola pri ich snimani
> kamera a potom uz staci ukazat na konkretny bod
> vo vsetkych obrazkoch a vypadne z toho jeho suradnica.
>
> Asi som prilis narocny, ale nepozna niekto podobnu vec?
> [...]

Rek bych, ze takovejch programu moc nebude. Znam trochu jenom Canomu, ta
dela myslim 3D modely z jednoho obrazku (musi se ji zamozrejme pomoct) a na
slozitejsi objekty se to asi nehodi. A je to pod wokna a neni free.
Jinak by se hodil 3D scanner, ne :-) ?

Laubrino