Nahravani telefonich hovoru

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Čtvrtek Srpen 16 11:53:26 CEST 2001

| Odesílatel: Petr Ešner <petr.esner na atlas.cz>
|
| Mimochodem, jak moc je Telecom citlivy na zatizeni linky? (hehe,
| jednou jsem omylem uplne zkratoval linku, nevsiml jsem si a nechal to tak
asi
| 8 hodin pres noc...a nic :-)) I kdyz tady bude vzhledem k tem
kondenzatorum
| zatizeni minimalni.

Zatizeni bude jen pro stridavy signal. Protoze se tam vyskytuje obcas az
60V, tak pri zvoneni bude potenciometr zatizen asi 0,36W, coz ale vzhledem
k pauzam ve zvoneni prezije. Muzete pouzit i vetsi, ale bacha na impedanci
zvukovky, pro mikrofon je to 150ohm-2kohm a pro linku to je 5kohm az 47kohm
podle vyrobce.

Maji to blbuvzdorne s vsemoznyma ochranama, takze JIM nic neodejde... no,
da se teoreticky vsechno, ale kdyz svihne blesk do tel. dratu, vam doslova
shori vsechna elektronika v celem dome (pokud nemate obycejny a samostatny
telefon a to jeste daleko od elektroniky, ale mate treba fax ci modem
natrvalo pripojen k siti), ale jim se nic s ustrednou ani s nicim dalsim
nestane (pokud to neni voda-voda jako u hasicu Ze Soboty na Simka :)

Zdravi

                   Jaroslav Lukesh, K-net
http://www.k-net.cz            computer hardware and software
Multimedia, Networking, Communications, Windows terminals, NC
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04