mozilla zle zobrazuje stranky underground.cz - long

Pavel Kolesnikov pavel na templation.net
Čtvrtek Srpen 16 16:23:49 CEST 2001

Martin Mačok <martin.macok na underground.cz> wrote:

> Mr?zovi za re?er?i a aktivn? pod?l na v?voji Mozilly v?bec ;-) . do?asn?
> workaround pro u?ivatele Mozilly spo??v? v zapnut? cookies (pokud je m?
> u?ivatel vypnut?), nastaven? View/Character Coding/Central European a rovn?? na
> undergroundu nastavit znakovou sadu iso-latin-2.
>
> Kdy se to "nekdo" uraci opravit, to fakt nevim :(
> (Ja nejsem webmaster a predelavat engine mu nebudu)

Doporucuju zahodit PHP-Czech, ktery na konverzi znakovych sad
pouzivate, a miste nej nasadit treba mod_csacek.

PHP-Czech uz se bohuzel bohuzel nikdo opravit neuraci.

  Pavel