Transparenti xterm ve fvwm2.4

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Srpen 16 12:47:16 CEST 2001

> transparenti

Wterm s prislusnym prepinacem pruhlednost zvlada skvele, s parametrem -fn
-misc-.........-iso8859-2 i zobrazovani ceskych znaku. Nicmene ho zaboha
nemohu presvedcit, aby akceptoval i vstup ceskych znaku z klavesnice.
Nenechal se osalit ani knihovnou libI18Nforce. Ovsem, muze to byt nejaky muj
"mistni" problem, pripadne Z. Kaminski o cestinu ani nestoji. To pak mohu
wterm doporucit tez. (wterm pouzivam v jeho "domacim" prostredi -
WindowMakeru)

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz