VYRESENO: Transparenti xterm ve fvwm2.4

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Čtvrtek Srpen 16 13:46:44 CEST 2001

Dobry den,

 diky za nakopnuti spravnym smerem.
Wterm jsem si stahl, ale moc jsem z neho nebyl chytry, navic ta cestina mi
chybela.

 Zato Eterm se mi zalibil vice. Nastavim programem
Esetroot pozadi a pruhlednost mi fici tak, jak si predstavuji! A funguje i
cestina, kdyz si spravne vyedituji konfigurak.

Oooo, mam radost. Vsem dekuji. Preji krasny den, i kdyz tak nechutne pere
slunko.

> Wterm s prislusnym prepinacem pruhlednost zvlada skvele, s parametrem -fn
> -misc-.........-iso8859-2 i zobrazovani ceskych znaku. Nicmene ho zaboha
> nemohu presvedcit, aby akceptoval i vstup ceskych znaku z klavesnice.
> Nenechal se osalit ani knihovnou libI18Nforce. Ovsem, muze to byt nejaky muj
> "mistni" problem, pripadne Z. Kaminski o cestinu ani nestoji. To pak mohu
> wterm doporucit tez. (wterm pouzivam v jeho "domacim" prostredi -
> WindowMakeru)

--zk

Citat tydne: "Guten Tag, bitte eine Ferrari."

					Tomas Rosicky, Dortmund