Transparenti xterm ve fvwm2.4

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Srpen 16 14:28:41 CEST 2001

v cem je BlackBox lepsi nez windowmaker?
Zdravi
    Milan Roubal
    roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz

----- Original Message -----
From: "Mirek Kokrda" <m.kokrda na i.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Thursday, August 16, 2001 2:19 PM
Subject: RE: Transparenti xterm ve fvwm2.4

On Thu, 16 Aug 2001, Josef Vogeltanz wrote:

> Wterm s prislusnym prepinacem pruhlednost zvlada skvele, s parametrem -fn
> -misc-.........-iso8859-2 i zobrazovani ceskych znaku. Nicmene ho zaboha
> nemohu presvedcit, aby akceptoval i vstup ceskych znaku z klavesnice.
> Nenechal se osalit ani knihovnou libI18Nforce. Ovsem, muze to byt nejaky
muj
> "mistni" problem, pripadne Z. Kaminski o cestinu ani nestoji. To pak mohu
> wterm doporucit tez. (wterm pouzivam v jeho "domacim" prostredi -
> WindowMakeru)

 Hmmm, to asi opravdu bude jen vás lokální problém :)))

 Pouzívám cestinu bez jakéhokoliv problému, pro pocestení klávesnice jsem
pouzil xkeyb.tgz a xkeyb-cs.tgz ...

 Koukám, ze linky nejak nefungují, takze v prípade zájmu mohu zaslat, z
prilozené dokumentace ve slovencine je vse jasné ...

 BTW: pouzívám ted BlackBox, na který jsem presel z WindowMakera poté co
me znechutilo KDE, na kterém jsem zacínal po prechodu z Windows98 :))))

--
Miroslav Kokrda - Technik sverene spravy  ICZ a.s.
   www.i.cz - System support engineer ICZ a.s.