Transparenti xterm ve fvwm2.4

Mirek Kokrda m.kokrda na i.cz
Čtvrtek Srpen 16 14:46:08 CEST 2001

On Thu, 16 Aug 2001, Milan Roubal wrote:

> v cem je BlackBox lepsi nez windowmaker?

 Lepší? Já bych to takhle asi nestavěl ...

 Mi vyhovuje tím, že je takový minimalistický :))))

 V podstatě jen vykresluje okna, nepodporuje různé ikonky na ploše, zato
umí virtuální desktopy ... tedy nic, co by WM neuměl ...

 Ale strašně se mi líbí BBkeys, což je prográmek pro BlackBox, který
umožňuje definovat klávesové zkratky pro spouštění aplikací ... kouzlo
textového konfiguráku a jeho průzračnost mi učarovaly :)))

 Umí prostě přesně to co potřebuji a nic více, navíc mi tak nějak sedí
jeho defaultní vzezření ...

 Je to takový príma kámoš, udělá svoje a zbytečně neobtěžuje systém ...

 Tak asi tak ...

--
Miroslav Kokrda - Technik sverene spravy  ICZ a.s.
   www.i.cz	- System support engineer ICZ a.s.