Problém s PGP + David Trcka

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Srpen 16 21:00:36 CEST 2001

On Wed, Aug 15, 2001 at 07:06:17PM +0200, Petr Šobáň wrote:

> Nemůžu v pine přečíst mail od "David Trcka" prostě PGP nic neukáže, vše
> ostatní chodí OK.
> Jiné maily PGP zobrazí správně.
>
> RH6.2CZ + pine 4.21 + pgp-5.0i-7 + pinepgp-0.11-1.

Ja mam v teto souvislosti jiny problem. Vsechny maily, ktere jsou
podepsane pomoci MIME/PGP prichazejici z linux na linux.cz se mi v Muttu
ukazuji s hlasenim BAD SIGNATURE.

Maily, ktere dostavam "primo" se mi overuji spravne, stejne jako
maily z jinych konferenci.

RH 7.1 + GnuPG 1.6 + Mutt 1.2.5i

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467