Problém s PGP + David Trcka

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Srpen 16 21:12:48 CEST 2001

   From: Miroslav Petricek <mirek na petricek.cz>
   Date: Thu, 16 Aug 2001 21:00:36 +0200

Zdravím,

   > Ja mam v teto souvislosti jiny problem. Vsechny maily, ktere jsou
   > podepsane pomoci MIME/PGP prichazejici z linux na linux.cz se mi v Muttu
   > ukazuji s hlasenim BAD SIGNATURE.

ano. Stejný problém je i s ostatními konferencemi hostovanými na
linux.cz. Reportujte jej.

   > Maily, ktere dostavam "primo" se mi overuji spravne, stejne jako
   > maily z jinych konferenci.

Stejně je tomu i u e-mailu, který jde do konference (BAD SIGNATURE) a CC:
jde přímo uživateli (SIGNATURE OK). Jako např. tento e-mail, který doufám
využijete ke zkoumání příčiny a k přesnějšímu bug-reportu :-)

   > RH 7.1 + GnuPG 1.6 + Mutt 1.2.5i

SuSE Linux 7.2 + GnuPG 1.6 + CVS GNU Emacs + CVS Gnus
--
Pavel Janík

panic("esp_handle: current_SC == penguin within interrupt!");
                  -- 2.2.16 drivers/scsi/esp.c