Problém s PGP + David Trcka

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Srpen 16 22:58:30 CEST 2001

On Thu, Aug 16, 2001 at 09:12:48PM +0200, Pavel Janík wrote:

>    > Maily, ktere dostavam "primo" se mi overuji spravne, stejne jako
>    > maily z jinych konferenci.
>
> Stejně je tomu i u e-mailu, který jde do konference (BAD SIGNATURE) a CC:
> jde přímo uživateli (SIGNATURE OK). Jako např. tento e-mail, který doufám
> využijete ke zkoumání příčiny a k přesnějšímu bug-reportu :-)

Výsledek dopadl podle očekáváni. Mail odeslaný přes konferenci přišel
s neplatnou signaturou, zatímco mail odeslaný přímo byl ověřen v pořádku
(musel jsem si ale ručně importovat veřejný klíč z vaší hp, protože
search.keyserver.net Vás nezná).

Jediné rozdíly na které jsem prišel byly, že mail z konference byl
překonvertován z quoted-printable na 8-bit a obsahoval navíc ješte
doprovodný ocásek s informacemi o odhlášení.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467