Red Hat Bugzilla: vecirek jen pro zvane?

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Čtvrtek Srpen 16 23:27:26 CEST 2001

    MK> To sakra nectete a nemyslite, kdyz neco pisete? Uz jsem tohle
    MK> opakoval nejmene trikrat v poslednich 3 mailech tohoto threadu.

    MK> Nalezne si neco, co *skutecne* stoji za tom, aby se to dalo
    MK> kritizovat a *bylo* to podlozene argumenty a ne slataninama,
    MK> ktere se tu tvrdosijne opakuji.

Uklidni se. :-) Uvedl jsem pouze faktickou poznámku (k tvé deklarované
neznalosti) která dle mého názoru neobsahovala žádnou kritiku ani
slátaniny.  Vzhledem k charakteru oné poznámky ji ani není třeba
podkládat žádnými speciálními argumenty.  Pro referenci přikládám, až se
uklidníš, přečti si to kdyžtak znovu. :-)

Milan Zamazal

    MK> Pokud nekdo chce pristup k CVS nebo do konference vyvojaru, musi
    MK> obvykle splnit nejake podminky (obdoba Beta teamu, pristupu k
    MK> privatnim chybam). Neznam projekt, ktery by nemel v tomto ohledu
    MK> nejaka omezeni a jejich uroven a volba zpusobu aplikace je vzdy
    MK> na tech, kteri projekt vedou.

Debian GNU/* má všechny své vývojářské konference zcela otevřené, totéž
platí pro jeho BTS, existující CVS jsou samozřejmě též kompletně
přístupna pro čtení.  To samé platí o GNU GNATS (až na editaci zaslaných
bug reportů) a spoustě dalších projektů.

Milan Zamazal