mysql a czech charset?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Srpen 17 13:11:40 CEST 2001

On Fri, 17 Aug 2001, Tomas Vida wrote:

> Ja nepotrebuju vedet, jak mam zachazet s databazi, ale jak ji vubec
> nainstalovat pro linuxovym prostredim. Zacina mi to tady pripadat jako v
> konferenci delphi. Kazdy dela jenom machry  jaky je profesional, a jak
> vsechno vi a zna, admin posila jedno napomenuti za druhym a misto pomoci se
> clovek docka jenom upozorneni ze se pta spatne a at si precte manual.

ALE VZDYT TO V TOM MANUALU SAKRA JE!!!!

Ona totiz vetsina lidi predpoklada, ze dotycny nejdrive pouzije svoji
inteligenci a pri problemech s charsetem se podiva na stranky
www.mysql.com a tam zada do vyhledavani klicove slovo charset.

Ja vim, je to sice pracnejsi, cekat na odpoved na dotaz v konferenci je
jednodussi :(

R.V.