mysql a czech charset?

Tomas Vida vida na uniware.cz
Pátek Srpen 17 13:27:40 CEST 2001

Ano, ja vim, ze to tam je, ale kdybyste pozorne cetl muj mail, tak jsem v
nem uvedl, ze zkompilovat se mi to nepodarilo - to jsem potreboval radu c.1.
Takze otazka c.2 je, jestli se to da v tom rpm nejak nastavit - a to, v tom
manualu, pokud se nepletu, neni - a nebo jsem to spatne pochopil, a tutiz
potrebuji radu zkusenejsich.
Kdybych neznal stranku www.mysql.com, tak jak mi naznacujete, myslite ze
bych se pustil do kopilace zdrojaku?

Tento vas e-mail byl opet zbytecny, jako ten pred tim.
Kdyz jste takovy machr, tak mi poradte, jak mam v RPM distribuci zmenit
charset. Ja tady taky muzu machrovat co vsechno vim a jak jsem chytrej, ale
kdyz si to necham pro sebe, tak budu vypadat maximalne jako idiot.

Jak by se na mne asi dival zakaznik, ktery potrebuje poradit treba v Adobe
Photoshopu, a ja mu rekl: si blbej nebo co, podivej se do manualu a tam to
najdes. To bych asi za chvili nemel zakazniky zadne a vsichni by o me meli
nevalne mineni.
Ano, byla tady rada - zkus konferenci o databazich, ale uz vidim, jak me tam
napominaji a smeruji na konferenci o linuxu, protoze prece instalace mysql
na linuxu nepatri do debaty o databazich, ze.......
Ja se z toho asi zblaznim.

Uz toho nechme, nikomu to nic neprinese. Ja proste potrebuju vyresit svuj
problem a zadam o radu nekoho, kdo s tim ma zkusenosti.

Zdravi
tomas vida
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.