mysql a czech charset?

Josef Mruzek j.mruzek na perfect-system.cz
Pátek Srpen 17 13:30:00 CEST 2001

v archivu konference na vasi otazku najdete odpoved (jak pisete toto tema se
jiz nekolikrat objevilo). nastaveni cestiny se tyka databaze ne systemu a
protoze existuje konference specialne zamerena na databaze tak nevidim duvod
proc by se otazka nemohla ojevit tam, k tomuto ucelu asi ta konference byla
zalozena.

btw. po zadani jednoho kouzelneho slova (localization) na serveru
www.mysql.com do vyhledavani, se vam nalezne mj. tato stranka
http://www.mysql.com/doc/L/o/Localization.html. tezke co?

-----Original Message-----
From: Tomas Vida [mailto:vida na uniware.cz]
Sent: Friday, August 17, 2001 12:52 PM
To: linux na linux.cz
Subject: RE: mysql a czech charset?

Dekuji za upozorneni, ale mel jsem dojem, ze to souvisi s  linuxem. Zrejme
asi ne. Nevim tedy, proc je mysql standardni soucasti distribuce RH, a take
si myslim, ze je docela hodne pouzivane ve spojeni mysql+apache+php.
Zajimave, ze se v teto konferenci jiz nekolikrat objevilo toto tema, a
odpoved se vzdycky nasla.

Ja nepotrebuju vedet, jak mam zachazet s databazi, ale jak ji vubec
nainstalovat pro linuxovym prostredim. Zacina mi to tady pripadat jako v
konferenci delphi. Kazdy dela jenom machry  jaky je profesional, a jak
vsechno vi a zna, admin posila jedno napomenuti za druhym a misto pomoci se
clovek docka jenom upozorneni ze se pta spatne a at si precte manual.

Muzete mi prosim tedy specifikovat, na co se v teto konferenci smim a na co
se nesmim ptat? Pripada mi to ne jako konference, ale zavod o to, kdo je
vetsi machr.

Dekuji

tomas vida