linux.faq.cz

Pátek Srpen 17 15:22:48 CEST 2001

Pavel Janík píše:
>    From: Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz>
>    Date: Thu, 16 Aug 2001 19:49:37 +0200 (CEST)
>
>    > > rad bych se zeptal jestli na projektu viz $subject nekdo pracuje.
>    > > Jestlize ne, rad bych se o neco pokusil.
>    >
>    > No, jestli si to dobre pamatuju, 'nekdo' si domenu faq.cz zaregistroval a
>    > mel velke plany (a zustalo jen u nich). Prevod na neutralni pudu (tj.
>    > vlastnicvi domeny) se nekonalo a ono pracovat na cizim piskovisti, i kdyz
>    > je to "zadarmo", nema zrovna velky motivacni efekt (tj. prinesete jim

> [...]
	Tak jo. Já jsem před dvěmi lety začal shromažďovat odpovědi
z konference (viz též zápatí každého 25. dopisu), takže jde hlavně opravdu
o FAQ z konference.  Není to práce pro jednoho člověka, ale místo kooperace
(jsou kupodivu i obory činnosti, kde je kooperace lepší než konkurence)
vznikají další a další stránky, až nakonec zřejmě bude mít každý svou www
stránku s FAQ.
	Další z těch dobrých URL by bylo www.linuxfaq.cz - na tom se snad
skutečně pracuje, na rozdíl od faq.cz, o kterém jsme slyšeli kdysi dávno a od
té doby TPP, aktivity zřejmě skončily registrací domény (fajn, dobrý
začátek...).
Takže spíš než o doménu fakt jde
- o dostatečný počet autorů textů, ovšem pracujících _společně_, tím
- o dostatečný počet příspěvků, tím
- o dostatečný počet čtenářů
aby to celé mělo nějaký rozumný dopad. Motivační problém tu sice taky je, ale
jiného (osobního) rázu.
	Takže ano, na projektu se pracuje (dokonce na několika místech ;-)),
kdokoliv se může zapojit. Nebo taky rozjet svůj vlastní projekt :-(.