linux.faq.cz looong

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Srpen 17 20:18:07 CEST 2001

On Fri, 17 Aug 2001, Zdenek Pytela wrote:
> 	Takže ano, na projektu se pracuje (dokonce na několika místech ;-)),
> kdokoliv se může zapojit. Nebo taky rozjet svůj vlastní projekt :-(.

at zije flame...
proste nejsou lidi ;(, viz http://www.penguin.cz/novinky-view.php3?id=257
na druhe strane, kdyz se podivate na windousacke stranky, tak zjistite, ze
pres relativni jednoduchost nastaveni home boxu, je na internetu spousta
stranek typu winfaq, napr. jak nastavit internet connection a podobne. u
windouzu je navic _pouze_nekolik_verzi_ coz se o linuxu neda rict. jadra
skakaji jak diva (jenom dobre), pres relativni standartnost neni nikdy na
100% dodrzen filesystem hierarchy standart a taky rozdilnost distribuci je
casto dost matouci...pro newbies, of course
mozna, kdyz budou mit lide opravdu dobry nastroj na dobrem miste, budou se
radi ucastnit. jak se k tomu stavi czlug nevim, ale zavidim chalanum na
slovensku. kdyz se podivam na www.linux.sk , vim, ze ten web zije. to je
_centrum_ slovenskeho linuxu, alespon pro zacatecniky.... a na linux.cz
jeste porad ani neni odkaz na database na linux.cz , popis, archiv nic...

pokud myslite, ze jsem s linux.cz nespokojen, pak je tomu tak. ale je to
projekt nekoho jineho, ne muj. proto nepiste, at, kdyz se mi to nelibi, at
s tim neco udelam, neco napisu. mate dobrou domenu, mate lidi na
universite, mate uzivatele, ale neco tomu chybi...
je to jako s archivem tehle konference, proc by lide meli neco delat pro
tuhle konferenci, kdyz nemusi, a hlavne nevi... vypiste projekt, rozdejte
jim tricka, ja klidne dam sto korun ze sve kapsy. kolik uzivatelu ma tahle
konfera? kolik firem? ja uz take radeji pouzivam deja.com, nez vyhledavac
na linux.cz, ale proc mam chodit ke konkurenci, kdyz to mam doma? protoze
me k tomu nutite.

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487