KDE 2.2 a diakritika u velkych pismen.

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Pátek Srpen 17 15:42:14 CEST 2001

Dne pá 17. srpen 2001 15:28 Marek Zizka napsal(a):
> jo problem je nekde zde. ac tedy mam v
> /etc/sysconfig/i18n nastavene LC_ALL=cs_CZ
> LANG=cs_CZ
>
> pri vypisu locales mi pise, ze
> LANG="POSIX"

to vypada, ze Vam to pak neco prebije.
Pokud startujete do text. modu, podivejte se, jak to vypada
pred spustenim X a po spusteni. Je mozne, ze KDE pri startu
provadi nejaky prasecinky. S tim souborem se pracuje v
/etc/rc.d/rc.sysinit, takze je klidne mozne, ze Vam to neco
prenastavi

Muzete zkusit dat do autostartu skript, kde to nastavite
sam po svem ;o)), ale to je nesystemove reseni.

Aaaaa, ted jsem se podival do sveho /etc/sysconfig/i18n :
LANG="cz_CZ"
LC_ALL="cs_CZ"
SUPPORTED="cs_CZ:cs:en_US:en"
SYSFONT="lat0-sun16"
SYSFONTACM="iso01"

tak si vyberte, zda se ze uvozovky az tak nevadi.

> kazdopadne, uz se mi to podarilo dostat do zatim
> provozuschopneho stavu, takze uz vim kde dal patrat...
> diky moc.

poteseni na ma strane

					Z.P.