KDE 2.2 a diakritika u velkych pismen.

Pavel Houdek buggy na betula.fsid.cvut.cz
Pátek Srpen 17 16:50:28 CEST 2001

Dobry den
Ja to mam nastavovane nejak takhle a chodi to bez problemu, treba Vam to take
pomuze:

betula:~$ locale
LANG=czech
LC_CTYPE=cs_CZ
LC_NUMERIC="czech"
LC_TIME=C
LC_COLLATE=cs_CZ
LC_MONETARY=cs_CZ
LC_MESSAGES=C
LC_PAPER="czech"
LC_NAME="czech"
LC_ADDRESS="czech"
LC_TELEPHONE="czech"
LC_MEASUREMENT="czech"
LC_IDENTIFICATION="czech"
LC_ALL=

Nastavuji pomoci .bashrc kde mam:
export LANG="czech"
export LC_CTYPE="cs_CZ"
export LC_TIME=C
export LC_COLLATE="cs_CZ"
export LC_MONETARY="cs_CZ"
export LC_MESSAGES=C

Dale jeste v /etc/locale.alias:

czech		cs_CZ.ISO-8859-2
cs_CZ		cs_CZ.ISO-8859-2
cs		cs_CZ.ISO-8859-2

No jeste by snad mohlo pomoct poskadlit nastaveni jazyka, prostredi a fontu v
ovladacim centru a pak dobre fonty, ja pouzivam biznet-iso-885-2, zkusit
pretocit locales, nechat vygenerovat ty spravne pro cs_CZ...
Pouzivam KDE 2.2.0, z unstable distribuce konkretne KDE 2.2.0-0.3beta1, kmail
2.2.0-beta1-4...
Mimochodem od padani kmailu mi pomohlo myslim smazani stare konfigurace v
./home/~user/kde/share/config/kmailrc a pripadne smazani v
/home/~user/Mail/nejakyfolder.index  (doporucuju ale zalohovat:-)

Ovsem problem ze mi to nepsalo (kmail, atp) velka pismena z hacky jsem myslim
take mel, ale sam od sebe vymizel tedy spis po upgradu KDE na novejsi "betu"

Hezky den
ph

--
Pavel Houdek