ANNOUNCE: Mandrake 8.1 beta 1 "Raklet"

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Sobota Srpen 18 13:36:28 CEST 2001

> Stazeni ISO image:
> http://www.linux-mandrake.com/en/ftp.php3#81beta
>
> (Skoda, ze neni zatim mirror v CR, spolehlivy mandrake.redbox.cz si vybral
> dovolenou a ted nefunguje :((

Zda se, ze mi doslo misto na disku. Mandrake sliboval, ze mu bude stacit 30G mista na vsechno co ma a to se slusnou rezezvou. Ovsem realita je takova, ze jsem musel nektere mene frekventovane veci (podle me stale vynikajici verzi 7.2 a nektere dalsi veci) presunou na vedlejsi stroj a pripojit pres sit. To vse jeste pred vyjitim verze 8.1 beta. Tou dobou bylo volne misto kolem 3G... Dneska to bude zarvana anblok :-( Proste pole 4x18G RAID 5 nestaci.
Pokud presvedcim sam sebe, dojedu pres vikend na vez neco s tim udelat, jinak to nabehne az v pondeli. Zvlast, kdyz na stejnem stroji bezi cast kontakteliho portalu se asi presvedcim.
Ovsem sychronizace nejakou dobu bude trvat. Pokud vyrazim dnes vecer, v nedeli dopoledne by to mohlo byt ok.

P.S. Pokud chc nekdo podporovat mandrake v cechach, muze se vyradit i na tehle adrese. Dostupnost a moznosti jsou na slusne urovni. Ja sam se tomu zacnu venovat (aspon trochu) asi tak za dva tydny.
---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644
http://mandrake.redbox.cz