Red Hat Bugzilla: vecirek jen pro zvane?

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Sobota Srpen 18 00:55:59 CEST 2001

    MK> Pokud nekdo chce pristup k CVS nebo do konference vyvojaru, musi
    MK> obvykle splnit nejake podminky (obdoba Beta teamu, pristupu k
    MK> privatnim chybam). Neznam projekt, ktery by nemel v tomto ohledu
    MK> nejaka omezeni a jejich uroven a volba zpusobu aplikace je vzdy
    MK> na tech, kteri projekt vedou.

[...]

    MK> Chapu, mozna je to mineno tak, ze RH sucks, Debian rules.

[...]

    MK> PS: chapal bych, kdyby slo o prestrelku o obchodni politice,
    MK> investicich, chovani firmy. Ovsem u vyvoje...???

Vzhledem k tomu že s výjimkou vět "Já bych to s tou paranoiou nepřeháněl
:-), Red Hat má hodně uživatelů a pokud vím i hodně chyb :-) takže
zvládnout ten nápor po vypuštění beta verze není jednoduché."[1] by vše
co jsem v této debatě uvedl mohlo zůstat beze změny i kdyby řetězec
"Red Hat" byl všude nahrazen za cokoliv analogického (např. Debian nebo
FreeBSD)[2].  Co se týče těch čtení a zápisů, budu si muset nějak ověřit
jestli umím číst nebo ne (viz výše).  Takže nevím jak může jít o nějakou
přestřelku, asi je tu nějaké přání otcem myšlenky. :-|

Milan Zamazal

Footnotes:
[1] Abych nebyl ihned nařčen že Red Hat nepodloženými žvásty, jejichž
jediným cílem je očernit Red Hat a vše s ním související, osočuji
z chybovosti: Ona zmínka o chybách je mimo jiné dána pozorováním v jedné
kanceláři kde ze tří distribucí GNU/Linuxu které jsme tam používali byly
pro naše účely dvě celkem bezproblémové zatímco Red Hat nám dal dost
práce než jsme na něm některé jeho balíky rozchodili.

[2] Původně jsem myslel že je to zbytečné ale nyní raději dodávám že
nejsem zaměstnancem ani byť jen částečným majitelem Red Hatu ani žádné
jeho konkurenční firmy, Red Hat nepoužívám ani jej nepoužívá nikdo
z mého bezprostředního okolí, nepodílím se na vývoji žádného produktu
jemuž Red Hat konkuruje, a jediné co mám s Red Hatem společného jsou
některé záležitosti ohledně GNU GNATS (jedna pozitivní a druhá negativní
takže výsledek je neutrální) což se žádné distribuce přímo netýká.

--
And why?