Žurnálovací fs a linuxové distribuce (Re: ANNOUNCE: Mandrake 8.1 beta 1 "Raklet")

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Srpen 20 09:24:17 CEST 2001

On Sat, Aug 18, 2001 at 02:45:25PM +0200, Pavel Janík wrote:

 Zdar,

> Můj názor je, že z dlouhodobého hlediska Linux přejde z ext2 na ext3, a to

 Proc myslis, z duvodu kompatibility?

> nejdříve na začátku příštího roku. Předtím se bude v distribuci Red Hat
> Linux testovat spíše ne jako primární souborový systém (protože v další
> betě už bude pravděpodobně standardním opět ext2), ale jako jedna z variant
> (stejně jako tomu bylo u ReiserFS a SuSE), a pro Linux jako takový to bude
> nejlepší.

 Nebylo by lepsi nasazeni urciteho FS dle naroku software, ktery na nem
pobezi (napr. ReiserFS je dobry na mnoho malych souboru apod.).

				Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/