Žurnálovací fs a linuxovédistribuce

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Srpen 20 10:47:53 CEST 2001

Skromný dotaz - kde najdu informace o zhroucených XFS?

Mám XFS nejen na zkušebním stroji, svém domácím stroji (tři uživatelé),
firemním serveru (10 uživatelů), ale i na dalším serveru (80 uživatelů).
A protože jsem sám dosud nenarazil na problémy, uvažoval jsem o dalším
nasazení.

O problémech jiných uživatelům se dozvídám teprve nyní, proto bych rád
věděl, kde se mohu dozvědět podrobnosti?

Slávek.