Red Hat Bugzilla: vecirek jen pro zvane?

Pondělí Srpen 20 11:50:14 CEST 2001

On 19 Aug 2001, Cejka Rudolf wrote:

> Vsiml jste si jednoho drobneho posunu? Drive byla jadra od Linuse
> dost dobre pouzitelna primo. V posledni dobe ale mam stale vetsi
> dojem, ze kazde nove jadro potrebuje vic a vic dokoncit. Jak to
> bude pokracovat dal? Muze to byt ale jen muj osobni dojem.

To je podle meho subjektivni nazor vyvolany tim, ze predchozi stabilni
rada se udrzovala velmi dlouho. Soucasna stabilni rada se udrzuje od
zacaku roku (kalendarniho) a myslim, ze pri hledani analogie 2.2.0 a 2.4.0
bychom nasli podobne momenty (tj. spatny pocit z toho, ze predchozi
stabilni rada byla [relativne] byla bez problemu).

Je otazka, jestli jsou soucasne problemy zpusobeny tim, ze predchozi
nestabilni rada byla nestabilni prilis dlouho a vedlo to k velkemu
vyvojovemu skoku nebo jesli je to zpusobeno tim, ze soucasne jadro je
prilis komplexni a nektere problemy maji pri opravach vyssi prioritu, nez
jine (napr VM, ale to zas muze byt problem toho, ze proste zatim nikdo
poradne nevi nebo nenasel dostatecnou odvahu).

Ostatni odpovedi asi nema cenu dale rozvijet, protoze ja jsem skoncil v
momente, kdy jsem reagoval na snahu tlacit myslenku, ze by vyvoj u XY mel
byt veden jako u Z, protoze ... a snazil jsem se ukazat, ze neni nutne,
aby vsechny projekty byly vedeny podle stejnych pravidel. Zbytek diskuze
dobrovolne opustim (sorry, nemam tolik volneho casu).

--
                        Milan Kerslager