AMD vs. INTEL

Pondělí Srpen 20 11:57:21 CEST 2001

On Mon, 20 Aug 2001, Martin Landa wrote:

> potreboval bych radu. Rozhoduji se mezi procesory "AMD K7 Thunderbird
> 1.4Ghz Skt. A(266MHz)" a "P III-933EB (256k,133Mhz) FCPGA Box". V
> testech vychazi AMD podstatne lepe v pomeru cena/vykon ale ja
> potrebuji aby mi na tom chodil Linux (to je priorita). Zkousel jsem
> hledat na http://hardware.penguin.cz , ale ziskal jsem ponekud zmatene
> informace.

AMD chipy maji jiste problemy s VIA chipsety. Na nekterych deskach to
funguje, jine jsou beznadejne (nebo treba nebezi ZIPka).

V pripade, ze pujdete do AMD (jsou skutecne dobre), tak si to zaridte
nejak tak, abyste tu masinu pred vlastni koupi mohl radne otestovat a
vratit (coz lze ovsem doporucit v jakemkoliv pripade).

Proste se vyplati vybrat si prodejce, ktery je ochotny vase problemy resit
a ne Vas poslat k sipku :-)

--
                        Milan Kerslager