AMD vs. INTEL

Vaclav Slavik v.slavik na volny.cz
Středa Srpen 22 11:33:20 CEST 2001

Zdravim,

> potreboval bych radu. Rozhoduji se mezi procesory "AMD K7 Thunderbird
> 1.4Ghz Skt. A(266MHz)" a "P III-933EB (256k,133Mhz) FCPGA Box". V testech
> vychazi AMD podstatne lepe v pomeru cena/vykon ale ja potrebuji aby mi na
> tom chodil Linux (to je priorita). Zkousel jsem hledat na

moje zkusenost se Thunderbirdem je takova, ze je trochu mene stabilni nez
Intel Celeron -- na novem pocitaci me casteji potkavaji nahodne pady, treba
GCC obcas neco nezkompiluje a spadne na signalu 11 a pri druhem pokusu vse
projde ok. Chyba ale nemusi byt v procesoru, vymenil jsem uplne vsechno
vcetne distribuce...

Kazdopadne si dejte pozor, pokud budete kupovat desku s chipsetem Via 686B.
Blbne ve spojitosti se SoundBlaster Live! a pri zapisu na ZIPku. Takze
kupujte u seriozniho prodejce (treba postoj Libry je takovy, ze opravne
drivery pro Wokna existuji a tedy neni duvod, proc uznat reklamaci).

VS