KDE 2.2 a diakritika u velkych pismen.

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Pondělí Srpen 20 22:03:38 CEST 2001

Dne po 20. srpen 2001 21:53 Pavel Kankovsky napsal(a):

> "-B"? to je pravdepodobne symptom toho, ze KMail ma
> nejake problemy s "compound strings" (nebo jak se ta
> prisernost jmenuje), ktere se pouzivaji pro textova data
> prenasena mezi ruznymi X klienty. Sekvence, ktera se v
> nich pouziva pro prepnuti na kodovani ISO 8859-2 totiz
> AFAIK obsahuje pismeno B.

myslim, ze ne. Patrne se to kolegovi projevuje jen v
pripade, ze mu zrovna nefunguji nabodenicka na velkymi
pismeny - tedy pusti-li to pres KDM. I kdyz vlastne i to je
potiz ...

> To je zvlastni schizofrenie: jednou cz_CZ a podruhe
> cs_CZ. Spravne je samozrejme to druhe a pokud je LANG

Ooops,  diky za upozorneni. Po nekolika letech prace s KDE
mi bylo napovezeno, ze mam preklep v nastaveni ;o)) To jsou
veci ... Spravne je cs_CZ, samozrejme.

					Z.P.