prosba o pomoc - USB Scanner

Martin.Sanda na mmp.cz Martin.Sanda na mmp.cz
Úterý Srpen 21 10:36:30 CEST 2001

Dobrý den!

Řeším problém se scannerem Visioneer 6100 USB. Nepodařilo se mi jej
rozchodit v SuSE Linuxu7.2
USB se zdá být v pohodě. USBView, potažmo další nástroje je vidí a vidí i
ten scanner. Mody usbmgr, uhci, scanner etc jsou normálně natažený.
Ten problém je zřejmě v Sane. Při pokusu je spustit naběhne licence (pokaždé
znova), když jí odkliknu, tak se objeví takové malé okno, a potom jedno
trošku větší, ve kterém je napsáno cosi o tom, že Sane nenašlo zařízení. :(
Může mi prosím někdo poradit, nebo alespoň na někoho, nebo někam nasměrovat

S práním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda