Jak zrusit vypisy pri bootu?

Oto Buchta tapik na neo.cz
Středa Srpen 22 11:18:01 CEST 2001

Jaroslav Lukesh wrote:
> Dobrý den,
>
> potřeboval bych aby během bootu stroje se nic nevypisovalo (maximálně na
> chvililinku lilo, ale ani to tam být nemusí). Prostě aby se objevil až
> login: nebo boot do Xů (to už se dá okecat nějakým tweakem).
>
> Nějak jsem nepřišel jak na to (kromě vypnutí monitoru). Chtěl jsem to
> přeplácnout obrázkem, ale nevede se mi.
>
> V podstatě jde o to "utajit" že server jede na linuxu :-))
> (US vedení společnosti jim zakázalo cokoliv jiného než Mß)

Tak na toto Vam muzu rict jedine.
Je sice pekne, ze Linux bude mit dasli instalaci navic a ze vy budete
pracovat na tom, na cem chcete, ale tuto strategii bych Vam neradil.

Doporucuji domluvit se alespon na dual boot.
A to se urcite da. Staci se zamyslet a promluvit si s vedenim:
"Proc jenom MS? Nestaci vam, ze budu plne kompatibilni se svetem, takze nikdo
nepozna, ze tam pobezi neco jineho? Ja jsem si zvykl na blablabla, toto mi
pod MS nejde a tak..."
Pokud se k tomu postavite ideologicky: Linux nebo nic, verte tomu, ze nic.
A pokud nekdo opravdu zjisti, ze tam mate Linux a pokousite se to maskovat,
typoval bych hodinovou vypoved, protoze firma nemuze mit k zamestnanci
delajicimu si kamuflaze pro nepovolenou cinnost, plnou duveru. Protoze kdo
vi, co jeste nekamufluje? Brozudani po PornoServrech? Praci?

--
Oto 'tapik' Buchta