Kde konfigurovat (rh)?

Úterý Srpen 21 11:30:46 CEST 2001

On Sat, 18 Aug 2001, Petr Tomasek wrote:

> Chtel jsem konfiguraky a ne kdovijake prasarny.

Kdyz ohrnujete nos nad pomerne slusnym a prehlednym nastrojem, jste jiste
tak dobrej, ze od nas zadnou napovedu nepotrebujete.

Pokus si sam nejste schopen konfiguraky najit, mel byste se zamyslet nad
urovni svych znalosti a zacit od zacatku, tj. zkusit pouzit nejaky
nastroj, podivat se, co to udelalo a pak to zkusit rucne (delam to
normalne treba u jinych distribucei, u kterych nesem "doma").

Tim, ze se budete kasat, ze budete editovat konfiguraky rucne, si
nepridate na znalostech, ale v teto chvili spis dosahnete toho, ze Vam
polovina veci nepojede a druha polovina bude fungovat blbe (na rozdil od
toho, jak to tvurci distribuce/skriptu zamysleli).

Ja osobne delam do RH dost dlouho a myslim si, ze konfiguraky mam za tu
dobu dost prosle. Presto pouzivam radeji nastroje, protoze clovek nikdy
nevi, co je vsechno zase noveho a take se vyvaruju toho, ze na neco nekde
zapomenu, ze jo.

--
                        Milan Kerslager