Kde konfigurovat (rh)?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Srpen 21 13:32:00 CEST 2001

Milan Kerslager schrieb in Nachricht ...

>Ja osobne delam do RH dost dlouho a myslim si, ze konfiguraky
>mam za tu dobu dost prosle. Presto pouzivam radeji nastroje,
>protoze clovek nikdy nevi, co je vsechno zase noveho a take
>se vyvaruju toho, ze na neco nekde zapomenu, ze jo.

Ja to robim s vynimkou trivialnosti tiez tak (nemam naladu
zistovat, ako prave dnes funguju network-scripts :-)), ale ma
to jednu nevyhodu - takuto konfiguraciu je tazke rozumne
backupovat.

Pokial nieco menim rucne, rovno si zalozim v danom adresari
RCS a checkinujem tam zmeny. Backup je potom trivialny
na sposob find / -type d -name RCS - print | xargs tar cvfI ...
a pri restore (resp. novej instalacii dalsej verzie) idem proste
po suboroch, rcsdiff-ujem a menim.

Pokial to menim konfiguracnymi nastrojmi a nemam nikde nic
zabudnut, musim si pisat, co som robil (alternativa je nieco
ako tripwire a potom tie rcs-ka).

Takze oba pristupy maju svoje miesto. Pochopitelne ze rucnu
editaciu odporucam len ludom, ktori uz podobne otazky
klast nemusia :-)

Zdravi
--
                                                     Stano