RedHat a instalace balicku

mgr.Jan Obdrzalek obdrzalek na zoom-int.cz
Úterý Srpen 21 13:51:06 CEST 2001

On 21.08.2001 12:47 pm, you wrote:

> A jak je to delane pri instalaci napr. RH 6.2? Tam se prece zavislosti
> kontroluji bez pristupu na internet a jen na lokalnim CD.

Nevim, treba maji lokalni databazi, co na cem zavisi?
Z druhe strany problemu - udelal jsem si skriptik, ktery u JIZ
NAINSTALOVANEHO balicku zjisti do HLOUBKY, ktere balicky jsou pro nej
zapotrebi, tj. co vse musi byt nainstalovano, aby sel i tento balicek
nainstalovat. (pokud a->b->c->d, tak nahlasi a,b,c,d).

Ma nekdo zajem?

--
Zdravi
    mgr Jan Obdrzalek