RedHat a instalace balicku

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Srpen 21 15:21:44 CEST 2001

On Tue, 21 Aug 2001, Pavel Trubl wrote:

> [...]

To zase Mandrake ma take svuj nastroj "rpmdrake", ale proprietarni neni v
zadnem pripade, je to sireno podle GPL.

Pokud mohu vyjadrit svoje zkusenosti, tak je to naprosto vyborna pomucka,
pokud casto stahujete novejsi balicky z vyvojovych verzi, jako napr. kdyz
delam preklady. Ma to reseni zavislosti, sice jsou tam jeste problemy v te
chvili, kdyz pro aktualizaci jednoho balicku potrebujete odinstalovat
jiny, coz je nekdy problematicke, protoze to muze mit vazbu na jine, ale
to se vse resi. Jde tam samozrejme pridat zdroj na lokal, FTP, HTTP.
Ma to prikazovou radku vcetne pohodlneho pruvodce v X.

Proste a jednoduse: kdo jednou zkusil, jiz nechce nic jineho :)))

To je taky PR jak vysity :)))))

R.V.