FW: masquerade

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Úterý Srpen 21 14:00:53 CEST 2001

snad uz se ptam dobre ...

Co chci , je
1. maskaradovat celou domenu.
Mam jeste jeden server v subdomene na rh 6.2 se sendmailem 8.9.3 tam v
sendmail.cf dam
DM domena.cz
a vse odchazi jako uzivatel na domena.cz, prestoze nekdo ma v mail-klientovi
uzivatel na jinadomena.cz

asi to odpovida v m4 direktive MASQUERADE_AS(host.domain), ale ja jsem to
tim nedelal.

Na hlavni domene mam rh7.0 kde je sendmail 8.11.0 a ten timto zpusobem
neprinutim k maskaradovani i kdybych se stavel na hlavu.
nevim, zda neco nemam zanute, co tomu vadi.

Co si tim ?

2. na jinem serveru chci povolit relay s kontrolou adresy v hlavicce : from
na predchozi instalaci rh6.2, sendmail 8.10 to slo, ale uz nevim jak,
posledni konfiguraky
nemam.

S pozdravem
Martin Reiser

"Martin Reiser" <martin.reiser.konf na tesmedia.cz> writes:

> konference sendmail spi, zkusim to zde.
>
> Mam problem, ktery s tim souvisi:
>
> 1.Chci prepisovat domenu u vsech adres.
> v genericstable bych musel IMHO vypsat vsechny adresy.
>
> jinak receno: at si uzivatel da za zavinac jakoukoli domenu, bude
> tam mit nasefirma.cz.
>
> 2. Druha moznost je nepovolit RELAY, pokud je v from: jina domena
>
> V sendmailu 8.10 a 8.9.3 minimalne jsem jednu z techto moznosti
> mel, ted uz jsem z toho tak zblbly, ze nevim kde kterou.

Konference nespi, ale blbe se ptate, ja jsem treba temer vubec
nepochopil, co vlastne chcete. Mozna neco jako masquerade entire
domain, ale jestli jo nebo ne...........

zdravim
dan

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.