rozdilne chovani sendmailu 8.11 a 8.9(was: masquerade)

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Úterý Srpen 21 15:59:55 CEST 2001

zjevne se 8.11 chova jinak, nez 8.9, kde stacilo dat
sendmail.cf
DMmasq.com

a maskaradovalo to vsem, zatimco u 8.11 musim zadat jeste
CMpuvodnidomena1
CMpuvodnidomena2

v m4 to je asi
MASQUERADE_AS(`masq.com')
MASQUERADE_DOMAIN(`puvodnidomena1')
MASQUERADE_DOMAIN(`puvodnidomena2')

jak bych chtel maskaradovat vse. Jak mu to rici ?

A jaky mam k tomu duvod ? aby nikdo nemohl odesilat s jinou adresou,
nez masq.com, coz se nekdy stava.
Neco takoveho maji velci provideri - myslim ted to zavedl quick.
Bud mu to prepisu (bod 1) nebo
mu nepovolim relay (bod 2).

v 8.11 neumim ani jedno.

Diky za kazdou radu

Martin Reiser

> [...]
>a vse odchazi jako uzivatel na domena.cz, prestoze nekdo ma v mail-klientovi
>uzivatel na jinadomena.cz

>asi to odpovida v m4 direktive MASQUERADE_AS(host.domain), ale ja jsem to
>tim nedelal.

>Na hlavni domene mam rh7.0 kde je sendmail 8.11.0 a ten timto zpusobem
>neprinutim k maskaradovani i kdybych se stavel na hlavu.
>nevim, zda neco nemam zanute, co tomu vadi.

>Co si tim ?

>2. na jinem serveru chci povolit relay s kontrolou adresy v hlavicce : from
>na predchozi instalaci rh6.2, sendmail 8.10 to slo, ale uz nevim jak,

S pozdravem
Martin Reiser