Žurnálovací fs a linuxové distribuce (Re: ANNOUNCE: Mandrake 8.1 beta 1 "Raklet")

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Srpen 21 14:49:04 CEST 2001

   From: "Stanislav Meduna" <stanom na etm.at>
   Date: Tue, 21 Aug 2001 14:15:39 +0200

   > RedHat si proste riskne s ext3 nieco podobne, ako si riskol SuSE
   > s ReiserFS. Cas ukaze, ako to dopadne.

... s jedním jediným _podstatným_ rozdílem: ext3 (možná) bude defaultním
souborovým systémem, kdežto ReiserFS v SuSE nebyl nikdy defaultní! Což
možná samo o sobě také o něčem svědčí. Nebude ale psát o čem, Milan na to
přijde sám ;-)

Ale o tomhle ta diskuse vůbec nebyla. Je mi úplně jedno, jestli to je SuSE
nebo Red Hat.
--
Pavel Janík

/* After several hours of tedious analysis, the following hash
 * function won.  Do not mess with it... -DaveM
 */
                  -- 2.2.16 fs/buffer.c