Žurnálovací fs a linuxové distribuce (Re: ANNOUNCE: Mandrake 8.1 beta 1 "Raklet")

Úterý Srpen 21 17:10:34 CEST 2001

On Tue, 21 Aug 2001, Pavel Janík wrote:

>    > RedHat si proste riskne s ext3 nieco podobne, ako si riskol SuSE
>    > s ReiserFS. Cas ukaze, ako to dopadne.
>
> ... s jedním jediným _podstatným_ rozdílem: ext3 (možná) bude defaultním
> souborovým systémem, kdežto ReiserFS v SuSE nebyl nikdy defaultní! Což
> možná samo o sobě také o něčem svědčí. Nebude ale psát o čem, Milan na to
> přijde sám ;-)
>
> Ale o tomhle ta diskuse vůbec nebyla. Je mi úplně jedno, jestli to je SuSE
> nebo Red Hat.

Cha.

Ovsem rozumne argumenty, ktere jsem zde ventiloval s tim pravdepodobne
vubec nesouvisi (nebo na nich nezalezi). Skoda. O ne mozna slo (a ne o
dojmy a pocity pana Vseveda Janika, ktery presne vi, jaky pruser to bude,
az se stane to, co on sam predpovidal).

Myslim, ze ten titul cervenych oci si sam sobe zaslouzis, protoze sam
nechces videt, jen malujes certa na zed. A ani reportama to nepodlozis.

--
                        Milan Kerslager