SCSI LVD/HVD ?

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Srpen 21 17:59:27 CEST 2001

Prosim gurus o radu, uz jsem se nejak zamotal hledanim na webu a mam v tom
zmatek

Mam 2 kontrollery - jeden je SCSI-2 Single ended (ultra wide - ma konektor
68 pin malinkaty - pry tomu rikaji VHDCI a jede na 40MB/s)
Pak je jiny ten jede 80MB/s a rika si ultra-2 wide - nebo taky LVD (low
voltage differential) - konektor je stejny.

A ted chci pripojit zarizeni od IBM (vysokorychlostni paska LTO) s
prenosem 15MB/sec bez komprese- ale toto se dela ve dvou provedenich
LVD a HVD (high voltage differential). Otazka zni - na ktery kontroller to
pripojit lze a na ktery VUBEC nelze.

Podle ruznych HOWTO apod se zda, ze to je principialne odlisne co do
elektricke struktury - asi HVD je totez co vsechny drivejsi - tj non-LVD
ale zase u LVD kontrolleru pisou ze podporuji i single-ended zarizeni
(tedy HVD ? za cenu snizeni rychlosti a omezeni delky kabelu )

Chapu to dobre ze vlastne muzu pripojit na dost kratky kabel stare
zariZeni a dany kanal kontrolleru spadne na 40MB/sec ?

DObre ale plati to opacne  - muzu na stary kontroller, kratky kabel dat tu
LVD pasku ? (znovu upozornuju na stejne konektory na obou kontrollerech a
ma prislusny kratky asi 1.5 m kabel) Podle te prenosove rychlosti by to
mela utahnout i pomalejsi verze.

Omlouvam se, ale ma v tom maglajs a hledani na ruznych PCTECH a HOWTECH
jen prineslo asi 10 dalsich pojmu z nichz tezko rict co je synonymem.
Napr ULTRA 2 SCSI by melo byt 2x rychlejsi nez ULTRA SCSI-2  ale je to HVD
nebo LVD ?

Pomozte mi se neutopit a neznicit jak kontr. tak mechaniku :-((

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *